PREFACE

"This is my own station, where I have been departed, and I'm on the train, which sends me to wherever I wanna go. I always enjoy every scenery outside the window as well as the smooth and fast journey. As my life, I have been proceeding forward, to an unknown place. But with certainty, the journey is carrying with happiness, all the time... I am just the way I am, I love life!"-- J.Wong 2010

Song Dedicate To All My Readers

2011年2月28日星期一

Author Short Notice 作者告示

读者们,

很不幸的告知大家我最近又得忙着搬家了。不知何故,这部落格网站容量很快就被用尽。为长久之计,我决定尝试物色其他网站,随之继续我未完成的专栏。

抱歉我中心的读者与朋友们,近期实在不得空,所以把网页给搁着了。有好多新鲜事还没来得及来这儿分享。在找到新的网站之前,还请各位多见谅包含,并且耐心等候佳音。

保证我会加紧速度,减少大家等待时间。


诚心向所有支持我专栏的读者们道谢!谢谢你们的到访,我以无限感激的心真心欢迎各位!也希望到访的朋友们在旁边的留言箱写些东西吧,好让我知道您也是我的贵宾之一。


还有,要像那些曾在部落格下方留言的读者们说声抱歉。最近才发现原来有读者私人留言,我大意,没发觉,请见谅!往后我会多加注意!

预祝:继续幸福!

Dear readers,

I am really sorry for the waiting and unfortunately, I am about to change a new blog address. It has been so strange, the memory for my blog kept using up really fast and I have absolutely no clue how does it happen. 

However, I am trying to work things out here, either finding a new website for blogging or start another blog with different address. Cross fingers and promise that I will solve it as soon as possible so I can continue updating more exciting stories that happened recently. Be patient and keep an eye on it!

P.s. be happy and optimist, all the time...

J.C.

没有评论:

发表评论