PREFACE

"This is my own station, where I have been departed, and I'm on the train, which sends me to wherever I wanna go. I always enjoy every scenery outside the window as well as the smooth and fast journey. As my life, I have been proceeding forward, to an unknown place. But with certainty, the journey is carrying with happiness, all the time... I am just the way I am, I love life!"-- J.Wong 2010

Song Dedicate To All My Readers

2011年1月4日星期二

"早安"

現在是歐洲時間早上6店57分!是的!真正認識我的朋友都知道我睡覺的功利有多厲害!怎麼個厲害法?就是我已經夠資格去美國拿諾貝爾獎項的那種厲害!

考試,你給我記住!即使我到了老掉牙的年紀,依然不會忘記你是怎麼剝奪我睡覺的時間,怎麼折騰我的!

老娘現在要睡了,等下我還要早起。。
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
With Love
J.C.

P.s
大家,現在是我挑戰自己抗壓極限的時候,拜託,愛我的人兒,我不要在你口中聽到:“不要壓力,放鬆些”這種沒有鬥志,頹廢的話! 我預先告訴你,我真的聽到這句話會非常抓狂!!

如果真的要安慰我,就告訴我:加油,你一定可以!或啥都別說。。

大家,祝我有個美夢。。不是晚安,而是“早安”!

Xoxo

没有评论:

发表评论